CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 2, 2011

:: X DER BENDA KAN ::



salam kembali kepada pembaca blog TB, bukan bermaksud x mau menulis lagi. adakalanya banyak masa kat FB, huhuhuhu.. mood menulis seakan kosong plak.. lama dah x wat puisi, ntah la sibuk kat mana tu.. selalu jugak buka blog kengkawan lama.. tapi mereka pon semacam x selalu update. adakah blog sekarang semakin hilang dihati peminat. ceh wah..

banyak perkara nak bagitau kat korang semua. tapi x tahu nak mula dari mana.. start dari mak la, setakat ni mak dah semakin sihat. dengan semangat yang kental.. mak dah selesai menjalani rawatan radio terapi selama sebulan dan telah tamat jugak sesi yang mengerikan bagi penghidap kanser iaitu 6 sesi rawatan kemoterapi. Angah doakan mak semakin cepat sembuh dan sihat, nanti leh tolong2 bakal pengantin ni 2 tahun lagik.. hhuhuhuhuhu (perasan sungguh.. tunang pon blm lagik). mak cuma perlu rawatan susulan jerk dan pemantauan doktor. sabar mak yer.. segala yang berlaku ada hikmahnya..

pasal diri ni, biasalah hati dah disunting, ahhahaha.. bukan den yang sunting.. den x pandai ngurat2 ni.. nak ikut kan cerita kami semakin rapat n berbunga2 taman2 disekitar.. huhuhu.. hahaha.. menyemai cinta katanya.. malas nak citer banyak.. takut break kat tengah jalan.. maklumlah banyak sangat dugaan sekarang ni... so kena pakai payung masuk hutan ni..

dan rasanya tulah jer kot untuk kali ini.. ceritakan tentang perkembangan diri. GLAM n Maskulin terbaru x sempat lagi nak baca. ehhehehe..

k, love u peminat blog TB

apa kata kita layan babak romantis filem sembilu.. best giler.. selalu ulang tayang clip ni..


video
touching sesangat kan..


5 comments:

suarasepi said...

ASLKM....

ZWAN SABRI said...

alhamdulillah sebab mak kamu dah semakin sehat.. ;)


MySuaraBlog: Siapa Kata Coklat Tak Baik Untuk Gigi?

Tunjuk Bintang said...

suarasepi:
w'salam.. harap kamu sihat

Tunjuk Bintang said...

zwan sabri:
terima kasih teman diatas keprihatinan anda..

secangkir madu merah said...

Assalam TB, semoga mak awak segera sembuh dan dpt sama2 memeriahkan majlis anaknya yg ini nanti ... bila tu?

gembira melihat awak tersenyum kembali... kerana dlm hati ada taman..hehhehehe