CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 22, 2009

:: FORGIVE & FORGET ::


Seperti gerimis yang menyenangkan daripada hujan
seperti berjalan yang membuatkan aq tenang dari berlari
dan gelap yang membuat aq tenang daripada terang
...dan seumpama mati yang lebih baik daripada hidup

tiada jodoh antara kita

++++++++++++++++++++++++


kunyanyikan lagu tanpa irama untuk kamu... semoga kamu berbahagia

An
dainya ada diantara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan disudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus dipertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita berdendam saling bermusuhan

Ungkit mengungkiti
Sakit menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Diluar kemahuan kau dan aku

Sunday, October 18, 2009

:: SIAPA KAU? ::


Salam sayang kat u olls. lama x update blog ni. bukan per, tension giler babs minggu ni. citer begini, baru2 ni tempat kerja aq dicemar duli oleh orang istana. adalah sedikit majlis kecil2an yang mereka adakan. mungkin ada silap yang x disengajakan atau perkara yang wat sakit mata they alls pada majlis tu, maklumlah kita ni orang kampung. manalah tau protokol orang2 istana ni. nak bersembah segala... dipendekkan cerita boss aq dapat maklum balas yang x menyenangkan dari salah sorang kerabat. so faham2 la korang yerk kita orang kena aper pass tu? malas nak cakap banyak. buat u olls yang x pernah berjumpa depan mata (aq dah banyak kali lagi2 RMJ tu) jangan ingat mereka tu seperti yang kita bayangkan, terlalu perfect. so aq xnak cakap banyak2. nanti kena daulat... so perlukah mereka disanjung dan dijunjung jika kita tahu perangai mereka yang sebenar? DAULAT TUANKU...

Daripada aq kenang perkara yang ntah2 jer tu, baik aq gelak sakan tengok pondan melawak... dah nasib janda bang oi....


video

p/s : sila pastikan gigi palsu anda terpasang dengan betul ok. Budak2 xleh tengok Video Klip ni sama sekali walaupon mendapat pengawasan dari mak ayah u olls..

Sunday, October 11, 2009

:: SUARA KU BERHARAP ::


di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu, meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan


suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

suara dengarkanlah aku


Thursday, October 8, 2009

:: MANUSIA PELUPA ???? ::

Salam U olls, sorry lama x post n3, buz dengan new pets. hehehe.. tu masuk n3 yang lain yerks. aq tengah bengang tahap dewa kebelakangan ni. sakit hati x yah cakap la.. cuba korang bayangkan kalau korang ader kawan, ahli keluarga or kenalan yang jenis pelupa. sekali dua boleh cakap la. tapi bila dia silap jerk leh cakap dia terlupa. cam nak kena baling pakai kerusi jerk.. hari tu aq der la suruh beli nasi lemak n lontong, ble sampai je dia cakap dengan selamba dia terlupa beli nasi lemak. beberapa hari kemudian aq cakap beli teh ais, tapi dia beli teh panas. marah memang x tahan bro.. bangang sangat ke mamat sekor ni!!! yang x boleh blah baru2 ni dia silap buat kerja, dia leh cakap dengan bos lupa! pergh... x naik hangin bos aq. kalau dia orang tempatan memang aq dah lama sepak kuar dari halaman tempat kerja aq ni!!! tapi yang best muka dia memang x boleh blah, macam si*l. mangkuk hayun betul la... masalahnya kesilapan dia tu wat member lain kena marah. tu yang aq betul2 x puas hati. setiap hari mesti ader je yang dia terlupa. aq pernah cakap makan x pernah lupa.. dia dengan selamba menjawab kalau lapar perot berbunyi2.. x cam celak* jawapan dia. agak2 nyer mamat ni makan berapa gelen la semot satu hari???



Thursday, October 1, 2009

:: QE'SAH BINTANG ::


Selamat kembali. N3 kali ni nak citer time aq g mandi kat air terjun Kota Tinggi. Raya ke-5 kalau x silap. bukan per, tulah xtvt terakhir aq kat Kota Tinggi untuk last day sblm naik kejer esok nyer. Lama x pergi kat situ, sesekali pergi, pergh... x nak sejuk la plak air terjun tu. Sambil2 mandi manda tu mata memang dok memerhati gelagat orang yang mandi manda kat situ. Hehehehe... Maaf yer pakcik makcik kalau terngurat anak pakcik makcik.


Best woo... teruja aq time tu. Ala2 iklan Lux plak. Uhuks....

Justify Full

Lihatlah betapa jernihnya air terjun ni.. Camner la aq x teruja nak mandi kat sini!


disebalik kehijauan yang menyokong ekosistem air terjun ni..

pose yang menarik. Memang melez..

Ni bukan kat air terjun ye saudara saudari, ni kat blkg bekas Hotel Apollo. Sajer je nak bergambar kat sungai yang pernah mengamuk satu ketika dulu yang menenggelamkan bandar Kota Tinggi ni. (seberang sungai tu)


Yum... Yum... makan pizza yoo.. Pass puas minum air kat air terjun tu, singgah jap kat Pizza Hut sblm balik.




Nota Kaki : Tq kat Amy, Eja n Ayie yang sudi joint aq mandi manda kat air terjun ni. Sorry aq xkan masukkan pic u olls kat sini. nanti lari publisity aq yerk.. hehehhe..