CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 22, 2009

:: FORGIVE & FORGET ::


Seperti gerimis yang menyenangkan daripada hujan
seperti berjalan yang membuatkan aq tenang dari berlari
dan gelap yang membuat aq tenang daripada terang
...dan seumpama mati yang lebih baik daripada hidup

tiada jodoh antara kita

++++++++++++++++++++++++


kunyanyikan lagu tanpa irama untuk kamu... semoga kamu berbahagia

An
dainya ada diantara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan disudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus dipertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita berdendam saling bermusuhan

Ungkit mengungkiti
Sakit menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Diluar kemahuan kau dan aku

12 comments:

jai@jezz said...

ala... ater naper tutup muka tu...?? tiada jodoh antara kita.. hehehehe.. =P

Tunjuk Bintang said...

jai@jezz:
yup.. tiada jodoh antara kami. nak wat camner.. masing2 membawa haluan masing2.

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/

aduh sadisnya.... tiada jodoh.... tapi bunga bukan sekuntum kan...

tak akan kumbang tak boleh mendapatkan bunga yang lainkan...

kita cuma sekadar mencari keserasian tapi takdir bukan ditangan kita... jika ketentuannya dia lepas berlalu... usah dikenang lagi...

itu yang di katakan tiada jodoh...

Tunjuk Bintang said...

Afzainizam:
Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.. hahaha..

walau ia sudah berlalu, benci pon tidak, berdendam pon tidak. Kami redha antara kami bukan pilihan terbaik untuk disatukan. biarlah memori2 itu pergi dari merana yang x sudah2. hehehe

secangkir madu merah said...

Aku simpati.. tapi percayalah setiap yg pergi akan ada penggantinya.. mungkin dia bukan org yg sesuai utkmu...Tuhan Maha Mengetahui...

Andainya ada diantara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan disudut hati

secangkir madu merah said...
This comment has been removed by the author.
@juera said...

x pe la bro..sbr byk2 k..insyaallah kita akn dipertemukan dgn jdoh yg lebih baik..amin.

Tunjuk Bintang said...

takziah ler kat ASU dan keluarga. makan ubat yerk agar cepat sembuh.. pass ni ASU xleh nak membebel cam akak iparnya. hahahahha.. jangan marah yerk SMM. syukurlah luka yang dialami tidaklah teruk sangat. tak de la patah keriuk nyer kan. next time more hati2 semasa menunggang. jangan asyik ingat awek jer.. hehehhe

Tunjuk Bintang said...

@juera:
dah banyak aq bersabar. adakalanya dah malas nak hidup.. tetapi sementara nafas belum terhenti, akan aq jalani liku2 hidup ni...

e. indah said...

kehilangan amat perih kan
dan membiarkan ia hilang lebih sakit lagi


~aku juga akan melewati laut jika gundah tiba
kerna lagu suara angin dan omba, itu nanyian yang merdu kala itu
angin itu seakan memelukku
dan suara itu seakan menenangkan aku

Tunjuk Bintang said...

e.indah:
kita punyai citarasa yang sama. munngkin kita2 ni perlukan kedamaian yang memaukau dengan deruan ombak n halusnya bayu itu...

Primadona69 said...

tiba2...
primadona feeling sedih plak..
tgok ko dgn **** itew....
penghayatan watak yg sgt berkesan kan..
huhuhu