CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 11, 2009

:: SUARA KU BERHARAP ::


di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu, meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan


suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

suara dengarkanlah aku


11 comments:

DakLengai said...

jiwunk2... haha

Afzainizam said...

salam dari ku untuk mu http://firestartingautomobil.blogspot.com/
bro tunjuk bintang...kereta tu belum meletup lagi lah...klu meletup pun kereta orang tak pe.. pasal aku amat jelous lah kat owner kereta tu...

ok aku rasa jiwa kamu ni pelik skit lah kali ni.. kacau beb.. ko bercakap dengan suara halus ni.. seram beb...

Bila pena tanpa suara...
masih ku faham maksud rasa..
Bila tinta tanpa pena..
masih terang ape diwarta...

Bila coretan mula dibaca..
Masih tajam pandangan Mata..
Bila lidah mula berbicara..
Masih sempat aku tertawa..

Bila kalam bulat kata..
tangis tanda rasa hiba...
Bila kias madah rupa...
Hati sakit jiwa luka..

Bila amarah mula membara..
Disini juga aku bersuara..
Bila aku bersuara..
Jadi kau lah yang dengar ape yang aku meraban malam-malam ni hah...
Sorry ye tah ape-ape je lah aku ni...

tengku_fir21 said...

suara dengarkanlah aku apa khabarnya pujaan hatiku...
lalalala
hahaha
lagu tu mmg best
masuk jiwa dowh...


*singgah ler ke blog.dah update.

zain_azuan said...

dah leh terhapal dah lagu nie,, huhu

secangkir madu merah said...

APA DIHARAP PADI SEBERANG
ENTAHKAN MASAK ENTAHKAN TIDAK
ENTAH DIBAWA PUNAI MELAYANG
APA DIHARAP HATI NYA ORANG
ENTAHKAN KASIH ENTAHKAN TIDAK
ENTAHKAN KITA SAJA YG SAYANG...

secangkir madu merah said...

APA DIHARAP PADI SEBERANG
ENTAHKAN MASAK ENTAHKAN TIDAK
ENTAH DIBAWA PUNAI MELAYANG
APA DIHARAP HATI NYA ORANG
ENTAHKAN KASIH ENTAHKAN TIDAK
ENTAHKAN KITA SAJA YG SAYANG...

secangkir madu merah said...

APA DIHARAP PADI SEBERANG
ENTAHKAN MASAK ENTAHKAN TIDAK
ENTAH DIBAWA PUNAI MELAYANG
APA DIHARAP HATI NYA ORANG
ENTAHKAN KASIH ENTAHKAN TIDAK
ENTAHKAN KITA SAJA YG SAYANG...

e. indah said...

aku pun seperti kamu
menanti hari-hari yang lalu
tanpa sedar aku sebenarnya di sini
di hari ini
sudah tiada bayang lalu pun lagi...
tak tahulah, apa lagi yang aku nanti..

LavENDer Wind said...

penantian menyeksakan
tapi kita suka menanti
entah apa sandaran untuk terus setia
sedang akhirnya belum pasti
yang di nanti itu tiba

penantian menyeksakan

Primadona69 said...

sambil baca blog ko..
aku nyanyi lagu ramlah ram...
apa khabarmu disana...
boleh??
hahahahha

Tunjuk Bintang said...

DAK LENGAI:
ko ni memang lengai la.. huhuhuhu...

AFZAINIZAM :
lor.. ingatkan ko ni pandai pegang spanar n main cat gak. tapi pandai mengayat gak yerk.. heheheh

TENGKU_FIR21 :
lagu tu hari2 aq nyanyi, tagkap masyuk tu. aq sentiasa n rajin menjengah blog ko. huhuhuu...

ZAIN_AZUAN ;
meh lar kita hafal sama2, nanti leh masuk jangan lupa lirik. agagagaga...

SMM :
kalau padi katakan padi
tidak aq tertampi tampi
kalau jadi katakan jadi
tidak aq ternanti2
uhuks...

e.INDAH :
apalagi yang kamu nantikan?
sedang bayang lalu telah pergi
bicaralah pada bintang
agar kamu tahu
kamu bukan sendirian disana..

LW :
aq sudah biasa kok..
menanti terus menanti
sehingga hari berganti
sedang aq tahu jiwa ku meronta
siksa batinku x usah ditanya?

PRIMADINO69:
iyolah tu.. suriram ram suriram..