CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 23, 2009

:: HARI JADI MAK ::



Selamat hari jadi angah ucapkan kat mak, semoga mak sihat selalu, dihujani dengan rezeki n nikmat Allah, berbahagia dengan kehidupan sekarang. Angah masih ingin terus bersama mak, andai kita x ditakdirkan untuk bersama lagi. Sama2lah kita mendoai antara satu sama lain. Nanti mak pergi wat pemeriksaan susulan kat spital diharap segalanya bertambah baik. Mak jangan sedih yerk, mungkin nasib kita camni, diluar sana pasti ader orang lain yang teruk dari kita. bersabarlah menghadapi segala dugaan yang mendatang.

benarkanlah angah memberi kebahagian untuk mak, kuatkan semangat. sesungguhnya angah sayang kat mak. muah... muah.. jumpa hari raya haji nanti.

19 comments:

Afzainizam said...

salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kami mengucapkan selamat hari lahir pada ibu mu... mudahan di kurniakan kesihatan yang baik...
murah rezeki.. panjang umurnya...

Dari hati ke hati kutujukan kata Untuk bonda
"Ampunkan setiap salah silap anakmu..
Walau sekecil mana pun mahu pun sebesar mana pun..
halalkan makan minum ku dari kecil ku hingga daku dewasa kini ..
Dari setitis susuanmu menjadi darah dagingku
sekiranya anakmu kurang membahagiakan mu,
sekiranya anakmu biadap terhadap mu
sekiranya anak mu mengguris perasaan mu,
anak mu mohon dengan sangat kemaafan dari mu berdua..
mohon penuh keredaan mu"

Selamat ulang tahun kelahiran...
pada Bonda.....

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Bonda....
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

Tunjuk Bintang said...

afzainizam;
terima kasih sesangat. semoga Allah merahmati kamu...

ai@reel said...

salam:

selamat ulang tahuan utk bonda tercinta.jagailah dan sayangilah ia semasa ia ada bersamamu.....berilah kasih sayang seperti ia beri padamu semasa kecil......

Primadona69 said...

wahh...
mesti mak u ols..
dapat kain mahal..
yg dibeli dr jeckel kan...
huhuhuhu

secangkir madu merah said...

selamat harijadi ibu...
semoga dilindungi Allah selalu dan semoga diberi kesihatan yg baik, semoga diberkati & diberi kebahagiaan dunia & akhirat...aminnn...

tunjukbintang anak yg baik...moga2 biar berkekalan begitu..ingatlah jasa2 ibumu, sepanjang hayat pengorbanannya tidak terbalas..

Tunjuk Bintang said...

ai@reel:
aq memang sayang giler kat mak aq tu. love mak sesangat...

Tunjuk Bintang said...

primadona69:
ala.. biasa2 jerk..

Tunjuk Bintang said...

SMM:
baik tu tidak la... aq pernah berjanji pada ibu aq akan bahagiakan ibu dahulu baru aq mencari isteri yang sama2 boleh bahagiakan ibu. aq hampir2 kehilangannya tahun lepas..

Mr. tercabut said...

mak Mr. T sama umur la ngan mak TB... huhu... tp dah lepas.. besday dier

Slamat hari jadi mak TB!!! semoga panjang umur dan disihatkan tubuh badan..

anaklaut said...

salam...


selamat hari lahir buat ibu awak.
moga mendapat rahmat daripada Allah swt selalu..

moga dipaanjangkan umur
moga dimurahi rezeki.
moga berbahagia di dunia dan di akhirat.

amin..

Bahauddin Amyasi said...

Selamat hari jadi ibu kamu, sobat. Semoga beliau mendapat perlindungan dari Allah dan diberkahkan umur serta rejekinya. Amin..

Salam kenal ya...

zain_azuan said...

adesh.. bulan sebelas nie terlalu banyak hari jadi yang perlu aq sambut... pada 17 hb ri tu mak aq nyer bday.. seb bek la dapat balik kg sat ... x lupa juga pada hari yang sama bday abg nasa... pas tu abg aman plak menyusul pada 19hb... huhu... epy bday to u alls....

Tunjuk Bintang said...

mr.T:
yelah... sama2 la kita, perasan x mak kita sama lahir dengan Malaysia merdeka. bersejarah tau they all ni..

Tunjuk Bintang said...

mr.T:
yelah... sama2 la kita, perasan x mak kita sama lahir dengan Malaysia merdeka. bersejarah tau they all ni..

Tunjuk Bintang said...

anaklaut:
terima kasih kerana mendoakan keberkatan kepada ibu aq, semoga beliau lebih ceria dan sihat walafiat...

Tunjuk Bintang said...

bahauddin:
terima kasih ucapan ikhlas anda. salam kenal juga...

Tunjuk Bintang said...

zain azuan:
tapi mereka x makan kfc cam kita kan. hahahahhaha...

cik zatil said...

nak wish hepi bufday untuk mommy tunjuk bintang..

"semoga diberkati tuhan, diberikan kesihatan yang baik dan bahgie selalu.."

aminnn..

Tunjuk Bintang said...

cik zatil:
tq sesangat...