CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 27, 2010

maaf..


sorry sesangat x update blog

aq busy kebalakangan ni

harap anda memahami

terima kasih

ada masa aq pasti update dengan kisah suka duka aq disini

28 comments:

e. indah said...

betul tue kesibukan terhadkan kata-kata ...
sebenarnya byk kata nak tulis luah, tp suma pun tersekat dlm hati tak bersuara ...
same here ...tgh cari idea nak tulis aper lagi ...

tengku_fir21 said...

kami tunggu

zain_azuan said...

adessh...bz sangat ker?... cian dia....

secangkir madu merah said...

salam buat tunjukbintang, semoga cepat kembali dengan cerita2 menarik...

sebok sebok jugak...jgan lupa makan.. dan yg penting jgan lupa solat.. berdoa banyak2 semoga sentiasa dilindungi dari keburukan dan dipercepatkan jodoh...huhuhu..

Primadona69 said...

tiade maaf bg mu...
hahhahah

ai@reel said...

xpe saya memahami..uruskanlah mana yg patut.......

Afzainizam said...

Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....

zain_azuan said...

aq nak cerita sedih ....x mo ceriter gembira...hahahahah

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

lamanya tak dengar beriter ni ape plak cerita dia ni....

Tunjuk Bintang said...

e.indah:
memang benar..
kesibukan membuatkan aq x tahu apa nak tulis. yang ada cumalah amarah yang berbakul2 skrng ni..

Tunjuk Bintang said...

tengku_fir;
terima kasih setia menanti ku...

Tunjuk Bintang said...

zai-azuan:
mesti lor..
kat sana x buz mana pon, siap leh berforum lagi kan
kat sini buz lor.. banyak benda baru...

Tunjuk Bintang said...

SMM:
jodoh masih belum ku temui..
hehehhe...

Tunjuk Bintang said...

primadona69;
motip?

Tunjuk Bintang said...

ai@reel:
kadang2 masa tu benar mencemburui aq..
ntah la..
yang nyata kita sentiasa dikejar waktu..

Tunjuk Bintang said...

afzainizam...
salam dari kejauhan jugak...

Tunjuk Bintang said...

zain-azuan:
apa plak citer sedih...
mestila cerita gembira..

Tunjuk Bintang said...

afzainizam:
ada masa pasti aq kembali..

Anonymous said...

hfsrms clomid opjsqr

Anonymous said...

cvnquj clomid rfjvid

Anonymous said...

gbdqql generic clomid wnbsco

Anonymous said...

dtmtdq generic lexapro tovlfw

Anonymous said...

wdplio buy lexapro poflqs

Anonymous said...

kayotb lexapro price vxckum

Anonymous said...

rcskyp generic clomid pjiqae

Anonymous said...

btnmtv discount viagra pharmacy riegir

Anonymous said...

bwfcvd generic clomid ryozvf

Anonymous said...

I enjoyed reading your blog. Keep it that way. myqedctldrjfnctf